Uppdatering.

Aron verkade inte speciellt besvärad av incidenten igår när han kom hem, men inatt så kom reaktionen. Ibland när han vaknar på natten så somnar han om snabbt själv eller av att man ligger på golvet en stund hos honom, men inte inatt.. Han började skrika vid halv ett och när jag kom in så stod han upp i sängen. Jag la ner honom och la mig själv på golvet. När han fortfarande inte hade kommit till ro och somnat efter ett bra tag så bar jag över honom till vår säng. Väl där så fick vi försöka trösta på alla möjliga sätt. Han gnällde, grinade och skrek i omgångar. Vi fick absolut inte ta på honom då blev det bara värre. Det var som att han var sovandes fast ändå vaken... Bearbetning?
Tillslut så fick jag hålla honom på benet och efter ett tag så somande han och även jag. Då var klockan över halv tre..
Så sov jag en timme sen så vaknade lillasystern och ville äta. Somnade om efter det och låg på aga eftersom jag inte visste om jag behövde kliva upp för att hjälpa Peter vid halv sju för att starta upp bilen med startkablar. (Det behövdes inte, han tog "min" bil istället eftersom det var -29 ute)

Lite tröttsam dag då både jag och Aron har varit trötta och haft dåligt tålamod. Peter jobbar 8-21 idag så han är fortfarande på jobbet.. och eftersom han tog bilen så har vi varit "fast" här hemma hela dagen. Och kallt ute så vi har inte kunnat gått ut heller..

Nu: Kolla på ett BB-avsnitt
Sen: Ta en efterlängtat VARM dusch när mannen kommer hem (fryser som en galning fastän jag har dubbla byxor och tre tröjor på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0