Award!




Ida -Maria
 skickade vidare en Award till mig (tackar!) så här kommer mina svar!

 

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?

"Utmärkt!" Rita gjorde en liten paus. "Eftersom det är sista..." (Bara vanligt vatten- Av Kajsa Ingermarsson)

Vad var det senaste du såg på tv?
Timrå IK - Brynäs (Elitseriematch som Peter köpt in)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn, Elins film, Peter som bråkar på spelarna på hockyn och Jonte som ställer hundra frågor samtidigt..

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag och Aron tog apostlahästarna och pulkan för att möta upp Elin när hon gick hem från skolan.

Vad har du på dig?
5-åriga Jeans från BikBok, linne från cubus och utsliten tunn tröja från HM. Och underkläder såklart.. men det ska vi inte ens gå in på..

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kan det varit Bröderna Karlsson kanske?...hmm.. Jo, det var det nog. På Juldagen. Tror det är dags för en ny film snart.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nje. Jag hatar kyla och vinter, och jag älskar värme och tropsikt väder. Men ändå så vill jag nog bo kvar i sverige med mina nära och kära och den säkra (allt är ju relativt) sjukvården. Jag kan ju drömma om att bo halva året i typ spanien, men jag håller mig nog bara till att drömma. Är lite för hemmabekväm antar jag.

Skickar vidare denna award till Julia, Millan och Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0