Bildbomb.

Eftersom jag är så dålig på att lägga in bilderna från datorn med jämna mellanrum så blir det istället många  bilder på samma gång =)
Håll till godo.


Min brorsdotter Freja och Tovan i julhelgen.


Kaaaakor! Tror det var 17 sorter (stämmer det, lingling?)


Jag och Mattias ger julen "tummen upp"!


Aron är väldigt skeptisk till tomten..


..men vågade sig fram ändå för att få paket =)


Kusinerna. Aron i grönt, Frejsan i rosa och Tovan inbakad i rött..

     


Moffarn, Aron och Jens påväg upp i "backen".

--- ♦ ---


När vi kom hem på Måndagen så var det minijulafton med Pappan.


Man blir glaaad av att få träffa pappa igen =)


"Tittut, titta vilken fin borg jag fått!"


Kolla in min nya snygga morgon/badrock jag fått av mormor. Det står Aron på  den =)





Premiärsitter i matstol.


"Hallååå, ser ni mig?"



That's it!


Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

härligt med mycket bilder. Det gillar jag!

japp, facebook har jag. Så leta upp mig där, jättekul! heter mattsson i efternamn

2011-01-15 @ 09:52:28
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0