Bloggen blir drabbad...

Tydligen så vill inte min nya dator att jag ska blogga för varenda gång jag försöker öppna sidan så låser sig hela datorn..knepigt..
Men så orkar jag inte sätta mig vid det stationära nu när jag trivs så bra med min nya love.. så tyvärr blir bloggen drabbad ett tag innan jag får ordning på nya datorn.

Fast iof så har jag inte så mycket att säga... Dagarna här lunkar på i sakta gemak. Det enda som hänt av intresse dessa dagar är att min älskade far har lagt sig under kniven.. En till ryggoperation har han blivit "tvingad" till. Min store starke pappa som alltid ska vara i farten =) Skulle tro att han just i detta nu svär en förbannelse över sjukhussängen..han har en aaaaningens svårt för att ligga still. Operationen gick bra och nu hopppas vi på att han fixar rehabiliteringen lika bra =) Jag önskar verkligen att du slapp ha värk, pappa!

Men däremot så har jag tagit ett beslut under dessa dagar.. men det återkommer jag med eftersom det inte är riktigt klart än.

Cliffhanger... kanske behövs nu så ni fortsätter följa bloggen fastän att det blir långt mellan inläggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0