Min lilla bäbis är stor

Imorgon ska min lilla bebispojke börja dagis... Hur fan gick det till liksom? Han var ju nyfödd för typ en kvart sen?
Försöker tänka att han kommer ha jättekul där och att han kommer trivas och lära sig massor. Få många små vänner och få lära sig att leka med jämnåriga...
Men en liten del (eller ganska stor del) tycker att det är jobbigt att han ska ha en egen värld som jag inte är en del av. Tänk om dom inte fattar vad han menar om det är nått? Vi har ju ett eget språk som bara vi förstår..

Hua..mitt älskade lilla hjärta..

Men vi börjar ju lugnt iaf. Imorgon och tisdag så är dte bara en timme som gäller, sen ökas det succesivt.

Nä, nu får jag "morska" upp mig och svälja klumpen i halsen.. det är ju faktiskt jag som ska vara den vuxna och mogna i den här situtionen.


Kommentarer
Postat av: Moster Bettan

Det kommer att gå SÅ bra i morgon. Lita på mej....=)

Lycka till! Kram

2011-01-30 @ 20:45:06
Postat av: Alfva

Det kommer gå bra! :) Jag älskar att A är hos dagmamman, det ger oss mycket mer kvalitativ tid än tidigare då man lätt inte orkade leka HELA dagen och fick dåligt samvete för att man inte alltid var på topp.

Nu vet jag att hon får ha roligt resten av dagen och sen när hon kommer hem vill hon berätta exakt vad som hänt. Jag fattar inte mycket, men kul har hon! ;)



Sv:ag är ju laktosintollerant (och liiiite överkänslig mot mjölk) så just yoghurtar finns inte riktigt något som fungerar. Eftersom jag dessutom har IBS och är känslig mot allt som verkar gasframkallande gillar inte min mage de yoghurtar som finns som är gjorda på soja heller. Blä, trist utan alternativ!



Nja, knäckebröd har väl aldrig riktigt varit min grej om jag ska vara helt ärlig. Men borde kanske testa! :)

2011-01-31 @ 08:22:49
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Millan å Tuva

hoppas det gick bra, vilket jag är helt övertygad om att det gjorde!!

Va fin headern blev!!

2011-01-31 @ 15:48:53
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0