Tillbaka till verkligheten.

Back to reality!
Ja, det är så det känns...

Jag har nämligen bestämt mig för att gå tillbaka på jobbet. Jag ska börja jobba svinigt mycket den 1 Mars. Hela 20% ska jag spendera på arbetsplatsen =) Jag har ju varit hemma i snart 2 år så det känns liksom dags att ta upp lite social kontakt igen. Så då blir det lagomt med bara 20% tycker jag. Då kanske jag uppskattar att vara hemma mer den tiden jag är på hemmaplan.
Ena sekunden så är jag sprudlande glad för att gå tillbaka, medan sekunden efteråt får jag ångest..blir spännande det här =)




Tack för kommentarerna angående träningen förrensten. Ska nog ta mig i kragen och göra nått åt det =)


Kommentarer
Postat av: Timi

Hej vännen!



Tack för titten idag!Det var enormnt skönt att snacka med en vuxen som dessutom förstår mig o mina "problem" kring barna o vardagen som småbarnsförälder!!!!Synd att det blir såå långt mellan gångerna!:( Men ni måste komma o hälsa på o äta lángos som vi sade!Vi höres!Kramar!!!!!

2011-01-25 @ 20:26:19
Postat av: Millan å Tuva

ska ju med börja jobba i mars/april nångång..

ångestladdat men samtidigt skönt. Man har ju varit borta läääänge nu från "riktiga" världen....

2011-01-26 @ 10:20:54
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0