Packar, städar, packar, putsar fönster, packar...

Packar, städar, packar, putsar fönster, packar...

Det är ungefär så min vecka har sett ut.. Peter jobbar extra hela veckan (på sin semester från vanliga jobbet) så jag har fått grejja här hemma själv. Mamma har varit guldet i min silverpåse då hon ställt upp och underhållit barnen så jag kunnat packa relativt ifred. Blir svårt att packa och städa när Tova just nu är i en "breaking-free"-period då hon knappt kan sitta själv på golvet innan hon gnäller och gnölar...

Men idag så tog jag en "ledig" dag då jag knappt packade en pryl (eller någon kartong blev det ändå), så då for vi en sväng till Maria med familj. Skönt med en dag utan packning, för nu känner jag mig redo för att börja om igen imorgon =)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Millan

packa suger, men tänk va härligt att ni snart får packa upp sakerna igen. i ett HUS!!!

2011-07-31 @ 09:21:50
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0