Utlovade bilder.


Har ju utlovat bilder.. kanske inte är nån som fortfrande är intresserad men här kommer iaf lite bilder från möhippan..






Goda lyxfrukosten som väntade hemma hos mor, dit jag hade blivit kidnappad av syster.





Som ni ser så är jag helt tårfylld. Jag blev så rörd när jag kom hem till mamma och överraskades av mina fina tjejer! Jag trodde helt och fullt på att jag inte skulle ha/få någon möhippa eftersom jag var gravid och vi hade fullt upp med allt annat. Så jag fick världens chock!



Efter frukosten så åkte vi til stan på "skattjakt". Jag fick ledtrådar som ledde till bla butiker där nästa ledtråd väntade. Fick kanske totalt 7-8 små paket.



Visst har jag en fin slöja?



Sista ledtråden ledde mig hem till bror (som jag snabbt fick med på kort eftersom jag skulle ragga 10 killar att fota tillsammans med mig under dagen. Vilken pärs! Du kommer få tillbaka, Julia!)




Där väntade lunch.
Och när vi hade kommit in och kommit i ordning så rasslade det till och ut från badrummet kommer Ingalill (pappas fru), min Faster Mona och syster Linnea! Ännu mer chock!
Kan än idag inte förstå att dessa underbara människor ställde upp och var med på denna dag bara för MIN skull.. Helt ofattbart!

Här fick jag presenter också =)
Ni vet; något gammal, något nytt, något blått..hmm.. vad är det mer? Nått lånat?

Jag trodde att dagen var slut här. Men icke!

Nästa stopp: SPA!



Mys!



Och sedan avslutades världens bästa möhippa på Biteline


Mina pangbrudar, Maria och Anna


När vi for hemöver så hade jag fortfarande fyra bilder kvar att ta med karlar.
Lätt fixat =)
Sprang in på ica och tog ett kort och sedan fick bror ställa upp:

Sedan ställde en kompis till honom upp också.

Men det sista och bästa fotot tog ju såklart med den blivande maken:



TACK än en gång alla ni som var med!
Och ett extra tack till Julia som var den som hade organiserat det mesta.

Älskar er!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart du skulle ha möhippa, vi älskar ju dig med! :) Och stor eloge till Julia, hon gjorde ett jättebra jobb!

2011-07-13 @ 09:33:58
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag sitter bara och ler när jag ser alla bilder :) Det där var du verkligen värd! Och tanken var ju att det skulle bli en årskalender med alla dessa TOLV killar :P

2011-07-13 @ 17:51:05
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0