dagens.

Det var längesen jag körde en "dagens".
Varsego´!

Dagens humör:Började dagen på ett uruselt sätt så dår var humöret på botten, men senhar det gått uppåt till en lagom nivå..
Dagens frisyr: Inbakad fläta
Dagens klädsel: Jeans, linne och rosa "farfarströja"
Dagens borde: Röra på sig mer..
Dagens planer: Storhandla-check, bolaget- glömde, hämta bilen efter lagning-check!
Dagens vill ha: En hel natts sömn och en härlig sovmorgon.
Dagens längtan: Tills att husletandet är klart.
Dagens beroende: Kramar.
Dagens tråkigaste: Att jag har sovit dåligt senaste dagarna.
Dagens irritation: Flera..
Dagens händelse: Att storbarnen kom hit. Allihopa!
Dagens köp: Mat för 2657 kr. Ett par skor för 79 pix.
Dagens låt: Kan inte komma på en enda låt som jag hört idag.
Dagens vän: Min man.
Dagens saknad: Sömn.
Dagens onyttiga: Cola och kakor till fredagsfikat.
Dagens dryck: Cola, vatten, vin.
Dagens middag: Det är ju fredag så vad tror ni..
Dagens babe: Min alldeles egen babe! Mums!


Nu vill jag läsa om en dagens från Alfan, Millan och Julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0