"Egentid"

Idag ska jag åka och storhandla. Själv. Skönt!

Ska även in på Ikea för att inhandla en babyvakt. Förra gången jag var dit så var det totalt slut på dom, och det skulle inte beställas några förrän vecka 24, men mamma såg att det fanns förra veckan hon var där, så håll en tumme åt mig att det finns kvar idag. Vi är i stort behov av en babyvakt! Då kan vi gå ut på gården när Tovan sover utan att behöva känna sig orolig och stressad över att hon ska vakna och man inte hör..
Vi hade en super-babyvakt förut som vi köpte när Aron föddes. 8 olika kanaler, 2 km räckvidd och massa finesser, men efter att jag hade lagt "mottagaren" under kudden så "brann" den. Blev lite överhettad...


Bild från Ikea.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0