Haft en till jätte bra dag, som kunde blivit översuperdunertrevlig!

Imorse efetr diverse morgonbestyr så åkte jag och småttingarna för att hämta upp syster/moster. På schemat stod det inhandling av studentpresent till vår andra syster Linnea.



Det blev visst ett antal andra inköp och ärenden som också avverkade. Efter det så åkte vi hem till henne så Aron fick sova lite och då satt vi ute i solskenet och bara njöt av sommarvädret tillsammans med Tovan, Daniel och Emil. När grabbarna sedan for iväg så åkte vi till elgiganten och införskaffade en present til Daniel, han blev så glad så över sin nya fina grill =)


En jätteskön dag.

Men. Den hade kunnat fortsätta i samma stil =) Jag fick en snilleblixt att mamma/mormor kanske hade möjlighet att komma och hämta mina små hjärtegryn så kunde jag och Julia göra en spontanutgång =) 29 kr för öl, shots och drinkar på Memento lät ju liksom inte helt fel... men tyvärr så jobbade mamma kväll. Men jag var nästan lika glad ändå, det var liksom infallet och tanken som gjorde mig så glad. Spontan är ju inte nått man är så ofta nuförtiden..

Men det var ganska mysigt med lite kvällsbadning hemma också =)



Kolla in lockarna =)




Kommentarer
Postat av: Alfva

Där slog du huvet på spiken. För mig är det iaf så att jag behöver inte alltid göra saken, bara jag vet att jag KUNDE så är jag nöjd... :o

(Ibland)

2011-06-09 @ 17:20:21
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0