Måndagslista

Haha! Det gick ju väldans bra att fölfölja måndagslistan, hörrni...

Försöker mig på den igen.

Måndagslistan vecka 26.

Just nu är jag tacksam och glad för att:

¤ Vi åker till Öland på semester på Fredagnatt.
¤ Vi ligger fortfarande som enda budgivare på huset.
¤ Idag så åker jag och bruuudarna på en roadtrip till Ljusdal. Skoj!
¤ Mina barn är friska (men det är lite lurigt ifall Aron är påväg att åka på vattkoppor).
¤ Jag har haft en skön och bra midsommarhelg, bortsett från att P har jobbat.
¤ Idag så går min älskade make på ledighet =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar på din fråga, ne inte riktigt samma drinkar men typ ;P

2011-06-27 @ 09:27:17
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Alfva

Ja, det vore verkligen tokroligt att träffas och det tycker jag vi ska göra om någon av oss har vägarna förbi den andra någon gång! :)

Förresten, varför drar det ut på tiden med husbudet? Det brukar väl vara klart redan samma vecka? Eller jag är kankse bara lite Stockholmsskadad...

2011-06-27 @ 10:55:14
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0