Midsommar 2011.

Vi firade vår midommar på dette vis:

Efter Arons sovning så åkte vi hela gänget plus syster till Attmar där det var lite underhållning, fiskedamm och sånt. Efter en ganska kort sväng där så åkte Peter med storbarnen till deras mamma, och jag, barnen och syster tittade in på mitt jobb för att "hejja" på personal och mamma/momor som också jobbar där. En kopp kaffe och lite cheesecake senare så begav vi oss hem för en liten "sill-lunch" med maken.

Senare på em så kom mamma förbi och vi grillade gottgott och hade supermysigt! Jag älskar att ha folk här!
När Peter sedan åkte på jobbet så skjutsade han hem mamma för hon skulle upp tidigt och jobba dagen efter (stackarn). Jag och Julia plockade då fram vårt favvo-spel, Rummy! Och jag började skaka drinkar. Jäklar vad goda drinkar jag kunde göra. Har en karriär som bartender om inget annat funkar..haha!

Vi hade det jättemysigt och garvade som bara vi kan =)



Mer bilder hittar du HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0