Snart så blir lilleman 2 år!

HELT SJUKT!!!
För snart två år sedan så blev jag mamma för första gången!
Lille Aron kommer att fira sin två-årsdag på Öland i år.

Lille sjuklingen tidigare i veckan...

Det finns kanske dom som vill komma och fira denne kille ändå, så vi kommer ha lite kalas på Fredagen den 1:a juli (dvs dagen innan han fyller år).

Och då har han sagt att han önskar sig bland annat:

¤ En miniryggsäck
¤ Playdoo
¤ Simpuffar
¤ T-shirts, shorts och collage-jackor i strl 92 (86 på shorts)
¤ Mat-tallrik med motiv (just nu är bilar/bussar/traktorer intressant)
¤ Presentkort på Lindex (för en riktig höstjacka)


(Vi kommer att ge honom bl.a en sparkcykel/trehjuling och ritbrädor)



Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

jag börjar få ångest. 2 års ångest. Dels för att det gått så fort. Dels för att jag borde börja planera födelsedagskalaset. Och dels för att jag inte alls vet vad Tuva ska få av oss..



gaaaah!!!!

2011-06-09 @ 20:27:24
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0