Träningen går icke så bra..

Igår så hade jag tänkt åka och träna på kvällen när barnen lagt sig, men då fick P åka och jobba natten så det blev inget besök på gymmet. Idag så tänkte jag åka dit en sväng under dagen när P hade sovit sin mini-sovning och aron var på dagis, men då var det fullt upp med annat så jag fick än en gång ställa in gymbesöket. Men då planerade jag in att jag iaf skulle åka och simma när barnen lagt sig.
Tror ni att jag kom iväg?
Nope.
Lille Aron kräktes när jag hade lagt honom så då kändes det inte så roligt att åka hemifrån och lämna en supertrött make med fyra barn varav ett kräkandes. Men han somnade om efter rengöring och lite mys och sover än (peppar, peppar). Förmodligen så var det att han blivit slemmig av allt hostande plus att han kändes varm nu på kvällen. Han har nämligen kräkts förut när han haft feber. Magsjuka besparar vi och gärna ifrån.

Så för att sammanfatta: Av att jag planerat in tre träningstillfällen under två dagar så har inget blivit av.. Attans.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Äh, nya tag imorgon! :) Ibladn blir det ju så, inget blir som man planerat!

2011-03-03 @ 21:28:17
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0