Vecka 10.

Denna vecka ser ut på dette vis.

Måndag: Peter har jobbat natt och ska jobba dag så det blir till att klä på ongarna på morgonen för att gå ut med hundkräket. Något jag i princip alltid slipper annars. Han kommer hem vid två och ska väl sove en stund för sedan åker jag och jobbar kväll =) Ska få vara i köket så det känns skitskoj. Då kan jag få en liten uppdate hur dom lägger upp kvällsarbetet nu utan att vara "mitt-i". Får se hur trött jag är när jag kommer hem, jag kan lägga en liten slant på att jag kommer vara aningens slut..

Tisdag: Inget planerat. Man kanske skulle slå på stort och käka en semla? Och känna sig lite kvinnlig, det är ju internationella kvinnodagen (tror jag).

Onsdag: Jobbar långkväll. APT.

Torsdag: Åka till stan/birsta för att införskaffa present till maken. BVC med lilla tjejen. 5-månaders-koll samt spruta (ska man skicka maken kanske?)

Fredag: Storkidsen kommer. Fredagsfika. Fredagskyckling. Badhus?

Helgen: Går i firandets tecken =) Peter fyller år och sedan firar vi ett annat steg i rätt rikting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0