Vissa dagar..

Vissa dagar i livet bara passerar, vissa dagar lagras som vackra minnen i hjärtat, vissa dagar minns man med sorg och en del dagar är som denna... suck.

Dagens största misstag var väl att klova upp överhuvudtaget. Men har man två små ögongodis som vill kliva upp så är det ju bara till att lyda. Sen forsatte det såhär:

¤ Peter ringde och sa att han måste jobba över. dvs hela dagen plus hela kvällen.
¤ När jag kom hem efetr att jag lämnat Aron på dagis så försöker jag öppna ytterdörren med bilnyckeln. Alltså inte att jag försöker trycka in nyckel i låset utan jag står och trycker på knappen! Pucko ett!
¤ När jag ska vara duktig och duscha Banjo så upptäckert jag att det är stopp i avloppet i duschen. Gör rent bara för att upptäcka att efter att man badat en hund så är det stopp igen.
¤ Sedan ska jag vara duktig igen och dammsuga. Då ser jag att dammsugarpåsen är full plus hela jävla sammsugaren är full i hår och äckel. Göra rent.

¤ När jag ska sätta på diskmaskinen så står jag och funderar vart diskmaskinstabletterna har tagit vägen... Inte konstigt att jag inte hittar dom, för jag står och kollar in i kylskåpet! Pucko två!
¤ Mellan allt detta så var jag iväg på BVC för att Tova skulle få sina 5-månaders sprutor (det enda som har gått bra idag. Duktig tjej).
¤ Innan jag skulle stressa iväg för att hämta A på dagis så skulle jagta en snabb kopp kaffe och slängde ihop en liten chokladröra vilket resulterade i att jag spillde all grädde över mig. FAAN!
¤ Och så för att verkligen göra dagen komplett så kör jag fast bilen i modden här utanför huset när jag kommer hem. Jävlaskitihelvete!

Och nu blåser det storm så det slutar väl med att båtjäveln inte ens åker från hamn imorgon när vi äntligen kommer iväg. Eller så blir vi åksjuka och ligger och kräks halva vägen.

Positiv? jomenvisst!

Kommentarer
Postat av: kicki-mamma/svärmor

Det kommer att gå bra, tro mig. Skulle det blåsa för mycket så stanna på land då och ha det mysigt ändå! Bara bra att ni kommer iväg på tu man hand i allafall!

2011-03-22 @ 21:31:16
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Alfva

Blä, vilken skitdag!



Äh, du - SÅ mycket blåser det inte här! Klart att båtne kommer kunna åka! :) Om inte annat finns det nöjen även i Stockholm, jag lovar!



KRAM

2011-03-22 @ 21:38:53
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0