En till låååång dag.

Lite jobbigt att man less redan klockan 8... Känns som att jag har en lång, tråkig, regning och bråkig dag framför mig. Eftersom det är pissväder ute så känns det ju mindre motiverande att ta långpromenader eller en sväng i lekparken (men jag måste göra nått av det ändå idag, blir ju knäpp av att vara inne). P jobbar 8-21 idag och alla andra verkar ju vara upptagna av annat. Tråååk... Tänkte att jag skulle farit till stan en sväng men då kom jag ju på att jag har lovat att hämta J på skolan och sjuts hem honom, och det är vid en så knepig tid att det likosm inte går att "matcha" in med Arons sovning. Då kommer han säkert bara sova en kortis = bråkig kväll.

Det märks även på honom nu att det är lite för lite plats för honom att röra sig på. Han blir frustrerad och irriterad, vilket i sin tur gör mig frustrerad över att jag inte förstår vad han är irriterad på. Sedan att han ska upp och sitta vid dator 511 gånger om dagen gör mig också liiiite lätt less. Tur att han kan "toka" sig också så man får sig några garv om dagen =)

Ska man baka en kaka idag kanske?


Kommentarer
Postat av: Alfva

Ja, dagen blir oneklingen lång när man är trött redan innan det är dags att gå upp typ.. :(

Själv håller jag mig inne idag, mina ögon kliar så ini bomben!

2011-05-16 @ 10:19:54
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Alfva

Ro? Haha, jag ger det fem minuter och sen skriker jag i frustration och säger att det får duga.. :D Fast vi har ju bara teman att välja mellan, så variatioenn blir lite tråkig!

2011-05-16 @ 13:10:56
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0