Helgen

Först å fråmt så måste jag säga: Vad fasen är det som sker med mig? Beter mig som värsta bitchen. Är ilsk och irriterad konstant, börjar tjafsa om allt och känner mig liksom i "obalans"... PMS? Eller är man såhär som kvinna helt enkelt? eller beror allt på hormonspiralen?

Att maken ens orkar med mig är ju ett under, för det är han som får ta mest skit tror jag. Men det blir väl så, den som står närmast är väl närmsta träffytan när man är irriterad..tyvärr.. (sorry, honey!)

Tur man har söta barn =)












Idag jobbar P halvdag (jihooo)! Så när han kommer hem så ska jag trolla fram något av kycklingfileerna som jag tagit fram (förslag?) och sen blir det mys hela kvällen. För imorgon så blir han borta hela dagen då han ska jobba extra på sjukhuset, vad vi ska hitta på då det vette katten (föslag? =)).
Men när han slutar så ska han hämta upp syster med karl för dom ska komma hit å grilla lite. Egentligen så skulle vi ha vår årliga grillfest med brännboll den här helgen, men det var bara Julia och D som kunde komma så det blir bara lite grillning med dom och mamma (skippar barnvakt eftersom det inte kommer vara nått riktigt festande). Lite svårt att göra brännbollslag på 5 pers, haha!
Pch på söndag så jobbar jag kvällen.

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0