Pollen?

Igår så fick jag ont i ögonen.. eller det började liksom klia och svida lite lätt. Inatt så kliade det jätte mycket när jag vaknade, och nu idag så rinner både ögon och näsa.. Vad händer? Ska jag blir pollenallergiker nu?
Iofs så har jag ju varit gravid de senaste vårarna och sommrarna och då får man oftast högre kortisonhalt i kroppen vilket kan göra att man blir bättre i sina allergier och så, så jag har kanske varit känslig tidigare år men då haft ett "naturligt" skydd i kroppen...

Så fortsätter det såhär så får jag antingen bli på smällen igeen eller ta en sväng på apoteket för at inhandla lite medikamenter... och jag skulle tro att det lutar mest åt att besöka apoteket =) Känns liksom som en lite lättare metod..haha!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag fick det för 5 år sen i vuxen ålder... Så jäkla störande vissa år, vissa år känner jag knappt någonting. Förra året var jag helt däckad minns jag!



Hoppas du slipper!

Kram

2011-05-09 @ 13:22:32
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0