Pyssla

En del kanske skulle vilja kunna sjunga eller måla, andra kanske vill ha en talang som att kunna jonglera eller gå på lina.
Jag skulle vilja kunna pyssla.

Jag skulle vilja kunna sätta mig ner med typ scrapbooking eller annat småplock och göra riktiga konstverk. Men alltid när jag försöker så blir det bara blaj av alltihopa. Jag kan ha en fin bild i huvudet, men när jag väll sätter mig ner så får jag inte allt ihop varken färger eller former. Undra om det är fantsin som det är fel på eller har jag kanske inte tålamodet?

Nu ska jag ge mig på att slutföra ett pärlörhängen... får se om det går att bära dom utanför dörren sen bara..haha!


Bild från panduro.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0