Sommar 2011.

Nu när regnet ligger i luften, det är 6 grader varmt och himlen är lika grå som Ior, då känns det ju rätt att längta efter sommarsemester!


Vår "huvudresa" den här sommaren kommer att gå till Öland. Peter har varut där flera gånger förut och han är helt förälskad, han har pratat om att han vill visa mig öland i flera år. Och i år så blir det verklighet =) Han har jobbar extra så pass mycket att både bensin/resa och boende är redan betalt. Skönt!
Vi åker hela familjen en vecka i Juli. Aron kommer fira sin 2-årsdag första dagen vi är där.

Sedan så ska vi såklart åka till Norr en helg. Det är liksom en sak som hör till sommaren. Storbarnen ser Raja som ett sommarställe (vilket jag tycker är så gulligt).

Vi avslutar sommarledigheten med att Jag och Maken åker till Stockholm över en långhelg. Mys!

Hur ser er sommar ut?


Kommentarer
Postat av: Alfva

Vilka härliga semesterplaner! Vi har 5 veckors ledighet och bara 1 vecka uppbokad. Såklart VILL jag åka utomlands och få lite riktig semester, men karln försöker övertala mig att vi ska spara det tills i höst istället. Får väl se hur det blir med den saken antar jag...

Öland hade jag också en fundering på, men mitt i högsommaren känns det lönlöst att hitta bekvämt och bra boende!

2011-05-17 @ 12:42:34
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0