BEBIS!!

Nu ni, ska ni få höra nå skoj!

Jag ska bli moster!!!

Är så glad för min syster Julia och hennes sambos Daniels skull!

Jag vet ju redan att Julia älskar kids och kommer bli en kanonbra mamma med så mycket kärlek och omtanke. Daniel kommer med all säkerhet köpa ett par skridskor till ongen redan innan h*n är född, och kommer vara den stoltaste pappan i ishockyhallen =) (Nu fortsätter vi alla att låtsas att alla barn älskar ishockey. Annars krossas nog Daniels drömmar på alla plan..hihi)




Mina barn kommer få en till liten kusin


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack älskade syster :) Speciellt för den vackra bilden du valde :P

2011-11-09 @ 23:52:01
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0