Hon gåååår!!

Tova har länge kunnat gå längs med möbler och om man håller henne i handen. Men hon har krypit fram (säkert för att det går fortast) och inte riktigt vågat släppt taget..förrän idag =)

Hon stog i köket och skulle klappa Banjo, men det var tydligen inte han så sugen på så han knatade iväg. Och hon knatade efter! Ända in till hennes rum, där satte hon sig på rumpan. Peter ringde mig direkt (jag var och tränade) och berättade den stora händelsen. Jag trodde inte att hon skulle upprepa det, men man kan ju hoppas... Men när jag kom innanför dörren hemma så gick hon fram till mig och jag fick en kram. Då föll det ett par glädjetårar =) Och nu gör hon inte annat än går, går och går =)

Hon har haft en väldigt utvecklande vecka. Hon "pratar" mycket mer, pekar och visar mer vad hon vill, hon kan nu ligga brevid och lyssna när man läser en bok, är mycket mer "medveten" och kan kommunicera på ett bättre sätt än förrut, tänder har ploppat upp och så såklart att hon går!

Älskade lillhjärtat vårat!

Kommentarer
Postat av: Millan - gravida lantismorsan

WIIIIIII!!!!!!

underbart!!!

2011-11-14 @ 08:06:38
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0