Tova 1 år!

Igår fyllde vårt lilla hjärtegull 1 år!
Jag vet att jag sagt det förr, men nu kommer det igen.. Vart tar tiden vägen??


Inte ens ett dygn gammal.. lillfisen =)


Undra vart den nappen ska med min dotter... 3 days old..


Firade första månadsdagen med att sova sig igenom en bowlingmatch.


Två månader och söt som få =)


Tre månader. Jul i Raja tillsammans med Morbror Mattias.


Fyra månader


Fem månader. Sitter upp själv första gången..


Sex månader.


Sju månader. Glad som en lärka =)


Åtta månader i Dorotea


Kramas med brorsan, Nio månader.



Nästan tio månader.



Elva månader


ETT ÅR!


Mmmm... tårta!


Grattis min älskade skatt!
Mamma älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Millan

wiii stort grattis till gullungen!!!

och tack för fina kommentaren om nya frillan. JAg gör så gott jag kan :P

kram

2011-09-26 @ 09:46:40
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0