Oj.

Jag insåg just att det är över en månad sen jag bloggade...ops!

Men jag meddela att jag lever ändå =)

Våren har ju äntligen tittat fram och det är så skönt att slippa vinter-helvetet. Nu spirar mina ideer över vår trädgård och utemiljö. Jag är en sån människa som "snöar" in på saker totalt och blir helt fokuserad på att fixa och ordna. Just nu är det lekstugan som ligger i fokus. Letar ideer och bilder på nätet, jämför, letar minimöbler, funderar och planerar... =) Det kommer inte bli nått storslaget egentligen för det räcker inte pengarna till, men en klar förbättring kommer det ju bli.

Sedan har jag mitt projekt pallkragar som också ska planeras... men där är nog visionen större än själva verkligheten. Jag är inte någon med gröna fingrar..men skam den som ger sig, visst? Blir glad om jag iallafall får lite sallad.


Tur man har hjälpredor i trädgårdsarbetet.

Idag är jag hemma med sjuka barn (nämen? vad ovanlig att dom är sjuka..). Lite småfebriga och snoriga. Men vi ska ändå försöka gå ut i friska luften en stund. Det är väl bästa medicinen? Sedan får vi se om det blir något Valborgfirande, varför tänder dom alla brasor typ vid 20? Det är ju för sent för oss med småkids. Hur firar ni Valborg?


Fröken Bus.


Syskonkärlek ♥

over and out.



Kommentarer
Postat av: Natalie M

Jaa här kan man ju ba stå på parkeringen så se man brasa ;)

2012-04-30 @ 09:48:29
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0