Besök

När jag skulle åka hem från jobbet idag så ringde syster och frågade om hon fick komma "ut" till oss en sväng ikväll. Svaret var självklart JAA!
Och när vi åt middag så fick jag ett sms från Anna som undrade om jag bjöd på kaffe. Självfallet!

Väldans trevligt med spontana besök. Och efetrsom jag tänkte ta mig ett glas vin så bestämde sig Anna för att lämna bilen här och ta ett hon med =)

Nu har dom nyss åkt hem och jag sitter och ler. Fick känna lille Miltons rörelser i systers mage, fick skratta en massa och bara snacka lite strunt. Precis vad jag behövde just nu.

Tack


Kommentarer
Postat av: Natalie M

Ja sådanna spontan besök är trevligt :) Och inte dåligt med ett glas vin heller ;) Ja va bra! Jag jobbar (som jag vet nu) på måndag mellan 7-12 KRAM

2012-02-02 @ 08:52:34
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/
Postat av: Millan

just vad jag skulle behöva med... men istället sitter man här hemma och ruttnar för att vi inte kommer hemifrån pga snön...

2012-02-03 @ 13:15:23
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0