Härliga helg!

Helgen spenderas, som ni vet, i Dorotea.
Eftersom vi åkte upp redan på torsdag så "vann" vi en dag =) Igår tog vi det bara chill, gjorde inte så mycket mer än bara "tog igen" oss efter resan upp. En resa som gick väldigt bra faktiskt. Det är ju inte alltid så kul att åka långt med småbarn...
Idag har de vuxna i huset jobbat så vi fick roa oss på egen hand. Vi tog en promenad upp på affärn på förmiddagen för att inhandla lite fredagsmys och sånt som inte mamman hade kommit ihåg att packa ner.. Moffarn jobbade bara halvdag så han kom hem vid 12. Jag blev en aning rastlös mitt på dagen (villket inte är vanligt när jag är här uppe, jag brukar bara känna mig lugn och harmonisk annars). Men efter middagsruschen så for vi en sväng på badhuset =)

Kvällen tillbringas i soffan med ett glas vin och bara snack (dock inga snacks för min del..)

Imorgon så är det en auktion som är på schemat. Sen bara chill-chill!

Så skönt med miljöombyte!


Kommentarer
Postat av: Natalie M

Jaså det finns badhus där uppe? ;p Åh vad kul med auktion! Hoppas du/ni hittar nå fynd! Kram

2012-03-10 @ 08:55:26
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/
Postat av: Millan -lantismorsan

skönt med semester!

hur går det med plankutmaningen då?? ;)

2012-03-17 @ 18:24:43
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0