Fixing the hååår!

Idag har jag gjort nått som inte händer ofta. Jag har varit till frissan =) Å snyggt blev det å! Ska lägga in ett mms-inlägg imorgon.. (om jag kommer ihåg..)

Annars då? Njea, det är väl inte helt hundra kan jag påstå. Verkar ha åka på samma skit som jag "led" av i december, nämligen en typ av magkatarr from hell. Mår sjukt illa hela tiden och har ont i magen. Not god. Men jag (håller en tumme) tror att jag är på bättringsvägen iaf. Idag har jag ju lyckats vara i stan ett par timmar till och med. I måndags trodde jag att jag vara nära döden. Fy.

Och så måste jag ju bara få säga IHIIIHIIIII också, för nu är det nära! Snart, snart så blir jag ju moster! Kära syster befinner sig just nu i vecka 38 vilket innebär att nu är det slutspurten! Undra bara hur Aron kommer reagera att Milton helt plötsligt finns på utsidan magen... Just nu så tror han att alla har en Milton i magen och att alla bebisar heter Milton =)


Snyggaste preggot!

Kommentarer
Postat av: Natalie M

Myyyyyys!

2012-05-09 @ 21:22:19
URL: http://jennynataliemelin.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh vad jag längtar! Fattar liksom inte hur nära de är :D

2012-05-09 @ 21:27:53
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0