Irriterande.

Idag är jag på skitdåligt humör. Natten var kaos med en hund som fårr analsäcksinflamation, så han gnällde konstant från klockan 3. Och därimellan så var ju självklart Tovan vaken mellan varven också.
Men det som gör mig mest irriterad är att när jag var och lämnade ungarna på dagis så satt den där häääärliga info-lappen på dörren om att "Nu går det magsjuka på Dungen". Ska det aldrig ta slut??? Blir galen på alla dessa sjukdommar som florerar runt konstant! Nu håller ni jävlar annamma alla tummar och tår ni har för att vi klarar oss den här gången. Lova mig det...

Och sen blir det ju riktigt roligt och billigt med ett vetrinärbesök med hunden. Suck. Och bästa veckan att bli "sjuk" för honom också. Finns inte en ledig minut där vi kan trycka in ett vetrinärbesök på. Vart finns en kloning när man behöver den som bäst?

Nu åker jag på jobbet. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0