Drömmar

Drömmar blir nästa ord.
 
Jag har ju redn skrivit om mina drömmar (som i framtidsdrömmar).

Så jag tänkte berätta om en sjuk dröm jag harv haft återkomande i mitt liv.

Första gången som jag hade denna dröm var när min lillebror eppe var lill-liten. Det skiljer bara 20 månder mellan oss, så jag kan ju inte varit så gammal.  Vilket gör det ännu knepigare att jag kommer ihåg en dröm, när jag  knappt har några minnen alls innan jag är typ 7år..

Jag drömmer alltså att vi är ute på en is där det finns pimpelhål borrade. Helt plötsligt så försvinner min lilla lillebror ner i ett sånt hål och sedan ser jag honom genom isen. Jag ser att han försöker hitta tillbaka till hålet för att ta sig upp, men han kan inte hitta det. Och han ser inte mig när jag försöker visa honom... Här vaknar jag! Och det är jag glad för!

Det är en helt sjuk och hemsk dröm som ger mig gåshud occh gråt i halsen. Men det är inte bara en gång som ja vaknat i panik av denna dröm. Den har återkommit när min yngsta bror föddes och när båda mina barn har varit små bebisar.

Hua..


Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Vilken fullkomligt vidrig dröm.. :( Ibland undrar jag varför man drömmer som man gör, sen inser jag att det är nog bäst att inte veta.

Som varför jag blir jagad med en pistol utför ett stup exempelvis. Otrevligt!

2011-09-14 @ 12:02:46
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0